Вартість послуг – від 6000 грн.
Для ефективного управління, користування та утримання майна, передбачена можливість створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) або, як його називають в Європі, кондомініуму.
Спеціалісти нашої компанії допоможуть створити ОСББ в м. Бровари, розробити установчі документи та провести всі бюрократичні процедури з легкістю та економією часу.
Документи для реєстрації ОСББ в м. Бровари
ОСББ являється юридичною особою, тому реєструється відповідно до законодавства щодо реєстрації юридичних осіб, проте з урахуванням певних особливостей.
В межах одного будинку можливо функціонування лише одного ОСББ. Проте, якщо декілька будинків поєднанні спільною територією чи іншими елементами спільного використання, то власники приміщень у цих будинках можуть зареєструвати єдине об’єднання.
Більшість типових форм документів для створення ОСББ встановлено законодавством. Тому варто відповідально поставитись до цього завдання, адже необхідні документи не складаються у довільній формі, вони повинні відповідати чітко встановленим вимогам та стандартам. Перелік документації для створення ОСББ залежить від конкретного етапу в здійснені реєстрації. Розглянемо їх нижче.
Порядок реєстрації ОСББ в м. Бровари.
Для створення об’єднання співвласників потрібно провести наступні дії:
1. Скликати установчі збори. Правомочність для цього є у власника самого будинку або ініціативної групи з не менш як 3-х власників приміщень (квартир або нежилих приміщень). Кожному співвласнику під розписку або поштою направити повідомлення щодо проведення зборів (письмова форма обов’язкова) не пізніше ніж за 14 днів до запланованої дати. Скласти проект статуту.
2. Провести загальні установчі збори. Важливо! Для їх правомочності обов’язкова присутність більше 50% власників (тобто 50% +1). Питання, що розглядатимуться: створення ОСББ та затвердження статуту. Для успішного прийняття рішення потрібна згода мінімум ⅔ присутніх власників, кожен з яких володіє правом 1 голосу (незалежно від кількості приміщень, що йому належать).
3. Зареєструвати юридичну особу. Для цього необхідно подати наступний пакет документів до місцевої державної адміністрації:
-
реєстраційна картка;
-
протокол;
-
статут (оригінал – 2 екз., копії – 5 екз.);
-
список членів ОСББ.
4. Включити ОСББ до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Для цього до місцевого органу ДФС подається реєстраційна заява (форма 1-РН) та копії установчих документів.
5. Відкрити рахунок у банку.
Юристи компанії “БРОВАР ЮСТ” оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:
-
розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;
-
здійснення державної реєстрації ОСББ та взяття його на облік у необхідних органах та фондах;
-
отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;
-
супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;
-
повна консультація з приводу подальшої діяльності кондомініуму.
Законодавство:
ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”
ЗУ “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку” від 29.11.2001 № 2866-III;
Постанова КМУ “Про реалізацію Закону України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку” від 11.10.2002 № 1521.