Зміна місцезнаходження (юридичної адреси)Перш ніж розповісти Вам про ціни на юридичні адреси таумови співпраці, вважас з основними поняттями.

 Що таке юридична адреса і чи вона відрізняється ві фактичної адреси юридичної особи?

Варто сказати, що в законодавстві немає такого поняття як юридична адреса, а є поняття місцезнаходження юридичної особи. На практиці ці два поняття прийнято ототожнювати.

Під поняттям “юридична адреса” законодавство України та правники розуміють, адресу, яка була заявлена на початку заснування юридичної особи в установчих документах та зафіксована в ЄДР як адреса постійного місцезнаходження органу управління (загальних Зборів учасників, наприклад) юридичної особи.

Слід сказати, що поняття юридична адреса юридичної особи та фактична не завжди тотожні. Юридична адреса юридичної  особи – це грубо кажучи поштова адреса, яка використовується для офіційного спілкування юридичної особи з державними органами, установами та приватними фірмами тощо. У випадку, якщо поштова кориспонденція отримаується погано, або взагалі не функціонує належним чином, 100% виникнуть проблеми з діяльністю юридичної особи.

Фактична адреса юридичної особи – це ваш офіс, де працюють наймані працівники (якщо такі є), виготовляється безпосередньо продукція тощо. Це та адреса де кожного дня можна знайти когось з керівників чи заступників підприємства.

Чіткої заборони або натяку на неї з приводу невідповідності юридичної адреси фактичній – відсутні. Однак є випадки, коли є і обов’язковий припис перебувати за юридичною адресою. Таких випадків не багато і стосується обмеженої кількості юридичних осіб.

У випадку зміни місцезнаходження (юридичної адреси) юридична особа зобов’язана внести зміни до Статуту, або підготувати його нову редакцію та зареєструвати ці зміни у державного реєстратора.

 Що входить в послугу зміни місцезнаходження (юридичної адреси) в межах Броварів чи району?

1. юридична консультація, яка спрямована на ознайомлення клієнта з вимогами законодавства та порядку зміни юридичної адреси;
2. підготовка Статуту в новій редакції та інших документів (протоколу, рішення власника, заяви 1-ОПП, реєстраційні картки, доручення тощо);
3. організовуємо зустріч у нотаріуса для засвідчення справжності підпису учасника на Статуті;
4. безпосередньо внесемо зміни до ЄДР у відділі державної реєстрації юридичних осіб та підприємців;
5. безпосередня реєстрація змін юридичної адреси в управлінні статистики;
6. повідомлення ДПІ про зміну юридичної адреси (подача форми 1-ОПП).

 Скільки коштує послуга зі зміни місцезнаходження (юридичної адреси) в межах Броварів чи району?

2900 грн. (3-5 робочих днів) “Під ключ” з нотаріальними послугами (з розрахунку на 1 учасника).

4000 грн. (3-5 робочих днів) – з переходом до іншого міста, області. “Під ключ” з нотаріальними послугами (з розрахунку на 1 учасника).

За кожного учасника доплата 600 грн.

Ціна за зміну  юридичної адреси включає:

  • сплата державного мита та зборів за реєстрацію змін до Статуту;
  • сплата послуг інших державних установ;
  • винагорода за наші послуги;
  • нотаріальні послуги.

 Строк виконання послуги не розпочинається, якщо:

  1. не буде узгоджено усі необхідні дані та інформація з клієнтом;
  2. не буде визначено нову юридичну адресу;
  3. не відбудеться нотаріальне засвідчення справжності підпису учасника на Статуті;
  4. не буде підписано (проставлено печатки) усі необхідні документи (реєстраційну картку, протоколу, заяву 1-ОПП, довіреності тощо).

 Які документи треба надати для реєстрації змін місцезнаходження в межах Броварів чи Броварського району?

  1. оригінал старої редакції Статуту;
  2. оригінал нової редакціїСтатуту із нотаріальним завіренням підпису учасника;
  3. протокол Загальних зборів (про зміну місцезнаходження)
  4. реєстраційна картка форми №3
  5. заява 1-ОПП;
  6. довіреність на наших юристів.

 Скільки разів необхідна присутність клієнта для  зміни місцезнаходження юридичної особи?

  1. Для знайомства з нами та визначення необхідних задач для зміни юридичної адреси;
  2. Для засвідчення у нотаріуса справжності підпису на новій редакції Статуту та підпису  інших реєстраційних документів (протокол, реєстраційна картка, заява 1 -ОПП, довіреність тощо);
  3. Для отримання готових документів.

 Які документи отримує клієнт після виконання нами послуги зі зміни міцезнаходження?

  1. оригінал нової редакції Статуту завірений нотаріусом і державним реєстратором;
  2. протокол Загальних Зборів учасників;
  3. оригінал старої редакції Статуту з відміткою реєстратора про проведення державної реєстрації змін;
  4. оригінал виписки з ЄДР;
  5. нотаріально завірена копія Нової редакції Статуту (для банківської установи);
  6. оригінал відомостей з управління статистики;
  7. Витяг з реєстру платників ПДВ або єдиного податку (за вашим бажанням та необхідністю).