Перш ніж розповісти Вам про ціни на юридичні адреси таумови співпраці, вважас з основними поняттями.
Що таке юридична адреса і чи вона відрізняється ві фактичної адреси юридичної особи?
Варто сказати, що в законодавстві немає такого поняття як юридична адреса, а є поняття місцезнаходження юридичної особи. На практиці ці два поняття прийнято ототожнювати.
Під поняттям “юридична адреса” законодавство України та правники розуміють, адресу, яка була заявлена на початку заснування юридичної особи в установчих документах та зафіксована в ЄДР як адреса постійного місцезнаходження органу управління (загальних Зборів учасників, наприклад) юридичної особи.
Слід сказати, що поняття юридична адреса юридичної особи та фактична не завжди тотожні. Юридична адреса юридичної особи – це грубо кажучи поштова адреса, яка використовується для офіційного спілкування юридичної особи з державними органами, установами та приватними фірмами тощо. У випадку, якщо поштова кориспонденція отримаується погано, або взагалі не функціонує належним чином, 100% виникнуть проблеми з діяльністю юридичної особи.
Фактична адреса юридичної особи – це ваш офіс, де працюють наймані працівники (якщо такі є), виготовляється безпосередньо продукція тощо. Це та адреса де кожного дня можна знайти когось з керівників чи заступників підприємства.
Чіткої заборони або натяку на неї з приводу невідповідності юридичної адреси фактичній – відсутні. Однак є випадки, коли є і обов’язковий припис перебувати за юридичною адресою. Таких випадків не багато і стосується обмеженої кількості юридичних осіб.
У випадку зміни місцезнаходження (юридичної адреси) юридична особа зобов’язана внести зміни до Статуту, або підготувати його нову редакцію та зареєструвати ці зміни у державного реєстратора.
Що входить в послугу зміни місцезнаходження (юридичної адреси) в межах Броварів чи району?
1. юридична консультація, яка спрямована на ознайомлення клієнта з вимогами законодавства та порядку зміни юридичної адреси;
2. підготовка Статуту в новій редакції та інших документів (протоколу, рішення власника, заяви 1-ОПП, реєстраційні картки, доручення тощо);
3. організовуємо зустріч у нотаріуса для засвідчення справжності підпису учасника на Статуті;
4. безпосередньо внесемо зміни до ЄДР у відділі державної реєстрації юридичних осіб та підприємців;
5. безпосередня реєстрація змін юридичної адреси в управлінні статистики;
6. повідомлення ДПІ про зміну юридичної адреси (подача форми 1-ОПП).
Скільки коштує послуга зі зміни місцезнаходження (юридичної адреси) в межах Броварів чи району?
2900 грн. (3-5 робочих днів) “Під ключ” з нотаріальними послугами (з розрахунку на 1 учасника).
4000 грн. (3-5 робочих днів) – з переходом до іншого міста, області. “Під ключ” з нотаріальними послугами (з розрахунку на 1 учасника).
За кожного учасника доплата 600 грн.
Ціна за зміну юридичної адреси включає:
- сплата державного мита та зборів за реєстрацію змін до Статуту;
- сплата послуг інших державних установ;
- винагорода за наші послуги;
- нотаріальні послуги.
Строк виконання послуги не розпочинається, якщо:
- не буде узгоджено усі необхідні дані та інформація з клієнтом;
- не буде визначено нову юридичну адресу;
- не відбудеться нотаріальне засвідчення справжності підпису учасника на Статуті;
- не буде підписано (проставлено печатки) усі необхідні документи (реєстраційну картку, протоколу, заяву 1-ОПП, довіреності тощо).
Які документи треба надати для реєстрації змін місцезнаходження в межах Броварів чи Броварського району?
- оригінал старої редакції Статуту;
- оригінал нової редакціїСтатуту із нотаріальним завіренням підпису учасника;
- протокол Загальних зборів (про зміну місцезнаходження)
- реєстраційна картка форми №3
- заява 1-ОПП;
- довіреність на наших юристів.
Скільки разів необхідна присутність клієнта для зміни місцезнаходження юридичної особи?
- Для знайомства з нами та визначення необхідних задач для зміни юридичної адреси;
- Для засвідчення у нотаріуса справжності підпису на новій редакції Статуту та підпису інших реєстраційних документів (протокол, реєстраційна картка, заява 1 -ОПП, довіреність тощо);
- Для отримання готових документів.
Які документи отримує клієнт після виконання нами послуги зі зміни міцезнаходження?
- оригінал нової редакції Статуту завірений нотаріусом і державним реєстратором;
- протокол Загальних Зборів учасників;
- оригінал старої редакції Статуту з відміткою реєстратора про проведення державної реєстрації змін;
- оригінал виписки з ЄДР;
- нотаріально завірена копія Нової редакції Статуту (для банківської установи);
- оригінал відомостей з управління статистики;
- Витяг з реєстру платників ПДВ або єдиного податку (за вашим бажанням та необхідністю).