Вважаємо, що треба надати невелику консультацію та дати визначення основним поняттям.
Назва (найменування) юридичної особи – це основна ознака юридичної особи, що виділяє та підкреслює її індивідуальність та неповторність серед інших юридичних осіб.
Першою інформацією, яка вводиться в будь-яку реєстраційну картку, що подається до державного реєстратора – є назва юридичної особи. Це ще раз підкреслює важливість цієї ознаки підприємства.
Які існують обмеження для назви юридичної особи?
Не допускається реєстрація юридичних осіб з однаковими назвами.
Не можна використовувати в назві:
- найменування, які затверджені постановою КабМіну від 27.12.2001р. № 1761;
- назви, що затверждені постановою КабМіну від 12.08.1992р. № 466;
- назви, які затверджені постановою Кабміну від 16.11.2001р. № 1557.
Що входить в процедуру зміни найменування (назви) юридичної особи?
- консультування зі зміни назви юридичної особи на всіх етапах перереєстраці;
- підготовка нової редакції Статуту та інших документів необхідних для перереєстрації;
- нотаріальне засвідчення справжності підпису учасника на Статуті;
- безпосереднє внесення змін до ЄДР з приводу зміни назви;
- безпосереднє внесення змін в управлінні статистики ЄДРПОУ та отримання відомостей;
- Внесення змін в ДПІ за формою 1-ОПП та отримання витягу з реєстру платників ПДВ та єдиного податку (в разі необхідності);
- виготовлення нової печатки (з новим найменуванням).
Ціна на послугу зі зміни найменування (назви) юридичної особи.
2900 грн. 3-5 робочих днів “під ключ” з нотаріальними послугами та печаткою.
Що увійде у послугу зі зміни найменування (назви) юридичної особи?
- сплата збору за проведення змін в ЄДР;
- інші послуги державних органів, установ, організацій;
- наші послуги;
- послуги нотаріуса пов’язані із засвідчення справжності підпису учасника на Статуті;
- виготовлення печатки із 3-ма захистними елементами (варіанти печаток дивіться у нашому каталогу).
Строк внесення змін “під ключ” розпочинається після:
- отримання усієї необхідної інформації та документів;
- нотаріального посвідчення справжності підпису Учасника на Статуті;
- підписання та отримання нами необхідних для змін документів (реєстраційної картки №3, протоколу, заяви 1-ОПП, довіреностей тощо).
Перелік необхідних документів зі зміни найменування (назви) юридичної особи:
- оригінал старої редакції Статуту;
- оригінал нової редакціїСтатуту із нотаріальним завіренням підпису учасника;
- протокол Загальних зборів (про зміну місцезнаходження)
- реєстраційна картка форми №3
- заява 1-ОПП;
- довіреність на наших юристів.
Скільки разів необхідно зустрітися з нами для зміни найменування (назви) “під ключ”?
- Для знайомства з нами та визначення необхідних задач для зміни юридичної адреси;
- Для засвідчення у нотаріуса справжності підпису на новій редакції Статуту та підпису інших реєстраційних документів (протокол, реєстраційна картка, заява 1 -ОПП, довіреність тощо);
- Для отримання готових документів.
Після проведення перереєстрації зміни найменування (назви) ви отримуєте:
- оригінал нової редакції Статуту завірений нотаріусом і державним реєстратором;
- протокол Загальних Зборів учасників;
- оригінал старої редакції Статуту з відміткою реєстратора про проведення державної реєстрації змін;
- оригінал виписки з ЄДР;
- оригінал Витягу з ЄДР;
- нотаріально завірена копія Нової редакції Статуту (для банківської установи);
- оригінал відомостей з управління статистики;
- Витяг з реєстру платників ПДВ або єдиного податку (за вашим бажанням та необхідністю);
- нова печатка юридичної особи.