Зміна найменування ТОВ, ППВважаємо, що треба надати невелику консультацію та дати визначення основним поняттям.

Назва (найменування) юридичної особи – це основна ознака юридичної особи, що виділяє та підкреслює її індивідуальність та неповторність серед інших юридичних осіб.

Першою інформацією, яка вводиться в будь-яку реєстраційну картку, що подається до державного реєстратора  – є назва юридичної особи. Це ще раз підкреслює важливість цієї ознаки підприємства.

 Які існують обмеження для назви юридичної особи?

Не допускається реєстрація юридичних осіб з однаковими назвами.

Не можна використовувати в назві:

  • найменування, які затверджені постановою КабМіну від 27.12.2001р. № 1761;
  • назви, що затверждені постановою КабМіну від 12.08.1992р. № 466;
  • назви, які затверджені постановою Кабміну від 16.11.2001р. № 1557.

Що входить в процедуру зміни найменування (назви) юридичної особи?

  1. консультування зі зміни назви юридичної особи на всіх етапах перереєстраці;
  2. підготовка нової редакції Статуту та інших документів необхідних для перереєстрації;
  3. нотаріальне засвідчення справжності підпису учасника на Статуті;
  4. безпосереднє внесення змін до ЄДР з приводу зміни назви;
  5. безпосереднє внесення змін  в управлінні статистики ЄДРПОУ та отримання відомостей;
  6. Внесення змін в ДПІ за формою 1-ОПП та отримання витягу з реєстру платників ПДВ та єдиного податку (в разі необхідності);
  7. виготовлення нової печатки (з новим найменуванням).

 

 Ціна на послугу зі зміни найменування (назви) юридичної особи.

2900 грн. 3-5 робочих днів “під ключ” з нотаріальними послугами та печаткою.

 Що увійде у послугу зі зміни найменування (назви) юридичної особи?

  • сплата збору за проведення змін в ЄДР;
  • інші послуги державних органів, установ, організацій;
  • наші послуги;
  • послуги нотаріуса пов’язані із засвідчення справжності підпису учасника на Статуті;
  • виготовлення печатки із 3-ма захистними елементами (варіанти печаток дивіться у нашому каталогу).

 Строк внесення змін “під ключ” розпочинається після:

  1. отримання усієї необхідної інформації та документів;
  2. нотаріального посвідчення справжності підпису Учасника на Статуті;
  3. підписання та отримання нами необхідних для змін документів (реєстраційної картки №3, протоколу, заяви 1-ОПП, довіреностей тощо).

 

 Перелік необхідних документів зі зміни найменування (назви) юридичної особи:

  1. оригінал старої редакції Статуту;
  2. оригінал нової редакціїСтатуту із нотаріальним завіренням підпису учасника;
  3. протокол Загальних зборів (про зміну місцезнаходження)
  4. реєстраційна картка форми №3
  5. заява 1-ОПП;
  6. довіреність на наших юристів.

Скільки разів необхідно зустрітися з нами для зміни найменування (назви) “під ключ”?

  1. Для знайомства з нами та визначення необхідних задач для зміни юридичної адреси;
  2. Для засвідчення у нотаріуса справжності підпису на новій редакції Статуту та підпису  інших реєстраційних документів (протокол, реєстраційна картка, заява 1 -ОПП, довіреність тощо);
  3. Для отримання готових документів.

Після проведення перереєстрації  зміни найменування (назви) ви отримуєте:

  1. оригінал нової редакції Статуту завірений нотаріусом і державним реєстратором;
  2. протокол Загальних Зборів учасників;
  3. оригінал старої редакції Статуту з відміткою реєстратора про проведення державної реєстрації змін;
  4. оригінал виписки з ЄДР;
  5. оригінал Витягу з ЄДР;
  6. нотаріально завірена копія Нової редакції Статуту (для банківської установи);
  7. оригінал відомостей з управління статистики;
  8. Витяг з реєстру платників ПДВ або єдиного податку (за вашим бажанням та необхідністю);
  9. нова печатка юридичної особи.